torsdag 24. september 2009

Testrenn...Tung dag i bakken

I går hadde jeg en OK dag i bakken. Ble bare med 4 hopp grunnet mye vind, men de svarte bra. 


I dag var det klart for testrenn, og jeg håpet på å kunne hevde meg litt.... Men ustabilitet og dårlig konkurransehopping preger mye av hoppinga for tida. Ting stemte ikke i det hele tatt i bakken i dag. Tilbake til samme gamle syndene med mye framoverhopping og dermed lite løft. Da holdt det bare til en 7 plass med hopp på 85m og 93,5meter. Thomas Lobben og Fredrik Bjerkeengen delte seieren foran Vegard Swensen på 3.plass. 

5 kommentarer:

Åge Svendsen sa...

IKKE VÆR SKUFFET, DU HOPPER SIKKERT BEDRE NESTE GANG

Elisabeth S G sa...

Tjohoi!
Eg stakk innom eg og. (Er her ein del utan at eg legg spor frå meg. Så no gjer eg det.)

Flott at du oppdaterar bloggen jevnt. Det er moro for oss som sitt igjen. Gleder meg til å treffe deg igjen.

STÅ PÅ! Eg heier på DU!

Helgesen sa...

Takk takk Elisabeth :D Koselig at du legger igjen et lite spor... Litt lettere å se at du følger med da ;)

Jepp, gleder meg til jul så vi kan få tatt en slabbedas igjen :D:D

hugga sa...

Er det du som har bakkerekorden i Brattåsen i Arendal

Helgesen sa...

Ja det er meg Hugga. Er på 45,5 meter satt i årets Sørrenn :D Hoppa 46,5 meter i samme rennet, men tror ikke den ble godkjent som bakkerekord.