mandag 21. september 2009

Ny layout på sida

Nå som høsten virkelig har begynnt å sette sine spor her oppe på Lillehammer, så går jo tankene raskt mot kaldere tider. Og da er det jo naturlig å forberede seg på vinter, snø og en ny konkurransesesong. Innkjøp av nytt utstyr blir gjennomført i disse dager, og hva er vel da mer naturlig enn å oppdatere hjemmesida også.

Den hadde hatt den samme layouten siden jeg fikk sida, og jeg synes det var på tide med en oppdatering. Sida er blitt lys blå/turkis inspirert, noe som symboliserer dressenfargen jeg kommer til å bruke i vinter. Helt helomvending er det ikke blitt, men håper dere synes det ble ålreit :D

Denne uka fortsettes det forresten med en ny samling, men denne gang i Lillehammerhopp regi. Fysiske tester skal gjennomføres i morra, og hopping onsdag og torsdag. Det blir spennende å se åssen kneskaden har gått ut over den fysiske formen. Jeg perset jo på 4 av 6 øvelser på forrige test i august, så får håpe det ikke blir alt for dårlig i forhold til de resultatene jeg fikk da. Det vil også bli et testrenn i den lille bakken på torsdag morgen, så da får jeg testen formen mot de beste spesialhopperne igjen :D

Til helga er det også ny Sørlandshopp samling her oppe på Lillehammer, så jeg gleder meg til å møte dem igjen. Håper jeg kan inspirere noen av talentene der :D

8 kommentarer:

Anonym sa...

I have no idea what have you written here, but I like your pic here, specially that I took it in Planica ;)
greets from Poland :D

Prairie Homemaker sa...

I am your number one fan!!

Helgesen sa...

Thanks too a lot too both :D Nice too hear from you Kaelin :D Hope you have a great time :D And Sparkling girl: Hope it's OK that I use your picture? :D

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Shit, i deleted my own comment, I knew my norwegian sucks :P well, just wanted to say that socks are not less important so here are they :P http://83.19.92.229/andrew/planica2009/062.jpg :D

Helgesen sa...

HAHA:D NICE ;)

Vicky M sa...

en rosa blogg vore bejdre :D

Helgesen sa...

Men da må jeg ha rosa hoppdress Vicky... Og det funker jo ikke?!?! :P