søndag 13. september 2009

På plass i Zakopane

Da var jeg på plass i Zakopane for en ukes samling her. Gleder meg veldig til å få testet hoppformen igjen. Hadde 5 hopp torsdag på Lillehammer og kneet fungerte helt OK, så håper jeg kan få litt kontinuitet på arbeidet i bakken denne uka. Og jeg trives jo veldig godt her i Zakopane, så dette skal bli artig.

Etter en reise som startet kl 03.00 fra Lillehammer, var vi framme i Zakopane kl 12.00 i dag. Nå skal vi bare ha litt lett ballspill og power for å vekke beina etter en lang tur, så starter vi for fullt i morra i bakken. Kommer tilbake med flere oppdateringer utover uka :D

Og for dem som ikke har fått med seg resultatet av MR-undersøkelsen jeg hadde, så ble konklusjonen en rift i menisken, og en betent fettpute foran på kneet. Men etter en periode nå som jeg ikke har belastet kneet så mye, så funker det mye bedre. Så får håpe det holder seg slik framover nå som jeg har tenkt å starte med litt mer belasting på kneet.

Ingen kommentarer: