mandag 14. september 2009

første konkurranse...4.plass

Da var første dag i bakken over, og de to første øktene i K85 meteren ba på litt for dårlig hopping. Merket det var en stund siden jeg hadde fått testet skiene. Sliter litt med de samme gamle problemene som jeg alltid gjør når jeg ikke er på mitt beste. Slipper trykket på foten framover mot hoppet og dermed blir det lite trykk ned i kanten.

I andre økta hadde vi testrenn med snittlengde over 3 hopp, og den endte med en litt skuffende fjerdeplass. I konkuurranse med bare kombinertløpere ønsker jeg jo å hoppe bedre enn som så....
Men vi skal ha 2 konkurranser til i bakken, før vi avslutter med en kilometer bakkeløp på lørdag. Men hoppkonkurransene gå i storbakken, som jeg trives litt bedre i, så får prøve å reise kjærringa då, og få et lite forsprang til løpinga.

I morra skal vi prøve storbakken, og neste konkurranse er onsdag, med snittlengde over 5 hopp. Gleder meg til fortsettelsen :D

2 kommentarer:

Tore Myrberg sa...

Hei Håkon!
Har du mulighet til å sende bilde der nede fra til meg? Håpte på å kunne ha en liten notis med et ferskt bilde i torsdagens avis, så da trenbger jeg det innen onsdag formiddag.
Bare om det er mulig altså!

mvh
Tore Myrberg tore.myrberg@austagderblad.no

Helgesen sa...

Hei Tore.

Jeg fikk ikke se kommentaren din før nå, men kan prøve å komme med et bilde til lørdag?