søndag 8. november 2009

Lite snø = Lite hopping....

Det har gått en stund siden plastsesongen var over, men kuldegradene lar vente på seg her på Lillehammer. Rett rundt null grader, helst noen varme, er ikke det været jeg går å håper på nå for tida.... Gleder meg skikkelig til å få prøvd hoppskia nå, og skulle helst hatt en rolig start før Norgescupen braker løs i Vikersund om to helger, men det ser det ikke ut til at jeg kan få.... Værmeldingen framover er heller ikke noe veldig å skryte av så får bare krysse fingerne og håpe på at metrologene tar feil.

På fjellet derimot er det skikkelig drømmeforhold og vinteren har virkelig satt sitt preg. På Sjusjøen ligger det minst 30 cm snø, og den henger godt over trærne så det er skikkelig vinterstemning. De siste dagene har jeg hatt noen veldig fine turer på bortoverski, så har fått litt følelse med snø og ski. Er inne i en god treningsperiode, ting føles bra og kroppen fungerer.


Så får vi bare håpe at vinteren setter sine spor på Lillehammer også snart, slik at jeg kan få oppleve slike dager igjen :D Et bilde jeg fant fra hoppinga i Planica, og ut fra nummeret så må dette være lengstehoppet på 197,5meter :D

4 kommentarer:

taylor sa...

Ja jeg er så iritert på værmeldingene mange ganger, de melder som regel regn men så blir det faktisk snø.

hugga sa...

Det snødde jo i dag, men det må komme mer

ågisen sa...

Er du så god at du kan hoppe v-cup i vinter?

taylor sa...

Er du på nettet også ågisen, du må være Åge