lørdag 21. november 2009

Første uka på snø er over.

Da er første uka på snø over, og det har vært veldig godt å komme tilbake i bakken igjen :D Hoppinga har vært veldig ustabil, og det er altfor stor variasjon mellom de gode og de dårligste hoppene. Jeg har spøka med at i løpet av uka kan du telle de gode hoppa på en sagbruksarbeiders hånd, altså fire gode hopp. Det er jo deilig å få svar for at jeg har gode hopp i kroppen, men det er skikkelig kjedelig å oppleve 4 hopp på kulen rett etter det ene som gikk bakken ned. Men jeg er inne i en god prosess, så det gjelder bare å klare å få til det jeg jobber med oftere.

Nå er det en uke igjen til NC-åpninga her på Lillehammer, så skulle gjerne vært i litt mer stabil form. Men får da bruke den siste uka godt og forhåpentligvis knekke koden fram til neste helg. Etter NC-åpninga er det ikke renn igjen før over nyttår, så få jo litt lenger periode til å få inn formen på da. Men alltid godt å få svar tidlig på at formen er der, så får bare krysse fingerne og gjøre så godt jeg kan. Gleder meg veldig hvert fall, skal bli deilig å komme igang med konkurransesesongen igjen :D

1 kommentar:

Jacob sa...

Var du på Lillehammer eller?
Snart er det jo Kuusamo, til helga