lørdag 28. november 2009

Positiv utvikling :D

Tross at det bare ble en 36 plass på meg i dag, så er jeg godt fornøyd med hva jeg leverte i bakken i dag. Snøhoppingen har vært veldig utstabil ting kunne fort ha vært veldig anderledes. Etter en god prøveomgang på 127 meter, ble det 125meter i første omgang og var bare 4 poeng og ca 2 meter unna å kunne hoppe andre omgang. Så litt kjedelig var det jo selvfølgelig at jeg ikke hadde marginene på min siden, men må ta med meg den positive opplevelsen da jeg klarte å skjerpe meg i konkurranse og levere 2 OK skihopp.

Gleder meg til i morra, og forhåpentligvis klarer å fortsette den gode trenden jeg er inne i og har marginene på min side i morra.

4 kommentarer:

Jens-Jacob Aasbø sa...

Er du oppe i Lillehammer?

Øygarden sa...

Gøy med Romøren seier, mykje ustabil vind men ikkje heilt urettferdig likevel

Maria Isabell sa...

Bra Håkon! Vær positiv og lykke til i morgen ;D

Helgesen sa...

Ja det er hopprenn i Lillehammer. Og ja veldig artig med Romørens seier i går :D Det viser at vi norske henger med og for oss bak så er det ikke så langt opp til verdenstoppen :D