søndag 28. mars 2010

Et verdig punktum.

Da var mitt siste nedslag satt....Og det ble et veldig verdig punktum for karrieren. Det ble et veldig fint NM, med fint vær og god stemning i bakken. De fleste var fornøyd med at det var siste rennet for sesongen og så fram til en etterlengtet påskeferie. Mens jeg synes det var litt rart at det skulle være mitt siste hopprenn i karrieren. Men jeg avsluttet med stil, og hopp på 107,5 og 104,5 meter holdt det til en 12.plass, og karrierebeste i NM-sammenheng i liten bakke :D

Det var veldig artig å avslutte på denne måten og kunne gi seg med en god følelse i kroppen. Men tenkte på det i bilen på vei heim at jeg kommer til å savne hoppmiljøet og alle de trivelige menneskene. Jeg fikk en veldig hyggelig avskjed med hoppbakken i dag :D

Nå ser jeg fram til en god påskeferie heime i Gjerstad, og senere ta fatt på veien videre i livet :D Takk for all støtte alle sammen, det har vært noen utrulig artige år i bakken :D

6 kommentarer:

Steffen Blesvik sa...

Takk for alle gledelige stunder, en gang må man jo avslutte karrieren, sånn er det bare. Det har iallfall hvert artig å ha en så god hopper fra Gjerstad.

jorig sa...

Har vært morro å følge med på denne nettsida åssen du har hoppet på ski.

Jens-Jacob Aasbø sa...

Ja det er vel et verdig punktum, hadde ikke vært overrraskende om du gjør comeback slik som Ahonen og japanerne hehehe...

Helgesen sa...

Takk for trivelige tilbakemeldinger :)

Fraggle kongen sa...

Gratulerer med et kjempe resultat og et verdig punktum.
Synes du nå skal bidra med å rekrutere flere hoppere fra Gjerstad som kan holde den flotte hopptradisjonen fra Gjerstad i hevd.
Me ses i hoppbakken.
Du klarer ikkje la være "å hoppe te, og legge sæg på"

Jan Thorsen sa...

Håkon Helgesen