lørdag 9. januar 2010

Jaja... Ting er nærme med dårlig resultat.

Det ble bare med en 24 plass  i dag, men ting er nærme å stemme i bakken. Første omgang var jeg fryktelig sein på det korte hoppet i Lundbybakken og da ble det bare 90 meter. Andre omgang skulle jeg treffe kanten noe jeg klarte, men ble litt vel ivrig og fløy 91,5 meter dette hoppet.

Resultatliste lørdag


Det var som resten av landet ganske kald i bakken i dag. Så et nesten 6 timers langt hopprenn ble kaldt, men noen bål på sletta gav god varme i vinterkulda :D

Det hjelper veldig med is under skia, så jeg kjører mye bedre på skia nå enn i romjula. Og jeg har en god følelse på hva jeg driver med, men sliter litt med å få alt til å klaffe samtidig. Men gleder meg til i morra, så får jeg prøve å få et bedre resultat da :D

Ingen kommentarer: