tirsdag 19. januar 2010

21.plass GLIS og USA neste.

Jada, godt fornøyd med en 21.plass i NM stor bakke i dag. Ting løsnet veldig gjennom helga og på trening i går. Så det var morsomt å få 2 hopp i dag. Jeg hoppet nok bedre på trening i går, men ut i fra hvordan sesongen har vært så skal jeg ikke klage over det jeg presterte i dag. I første omgang var det også svært jevnt så det skulle ikke vært mye lenger før jeg hadde vært flere plasser høyere opp, men desverre litt vel ivrig i andre så jeg klarte ikke å avansere noe.


Granåsen viste seg fra sin beste side i kveld.
Nå må jeg bare pakke ferdig også vende nasa mot USA i morgen tidlig. Må opp kl 6 for å rekke første fly fra Værnes til Gardermoen, videre skal jeg mellomlande i København før jeg er framme i Chicago halv 2 norsk tid torsdag. Gleder meg veldig til tur, så håper jeg kan ta med meg den gode følelsen jeg holder på å få i bakken og bygge videre på dette i statene.

3 kommentarer:

mamma sa...

Neimen Håkon da, du ble jo nr 21. Du slo Axi i 2. omgang. Uansett, strålende godt resultat og mamma er stolt av deg.
:-) Ha en fin USA-tur.

mamma sa...

Se det ja, nå har du fått korrigert plasseringa. Godt mor holder litt orden ;-)

Flygende juleribbe sa...

Gratulerer masse med en fantastisk 21 plass i et godt og jevnt NM(med unntak av Jacobsen).
Glimrende hopping og lykke til i utlandet.
Vis dei hvordan dei skal "hoppe TE, og legge SÆÆÆÆÆG på"
Fragglene ønsker lykke til