tirsdag 17. mars 2009

PLANICA :D I morra skal vi hoppe :D

Da sitter jeg på en heller dårlig internettlinje i Planica og gjør me klar for å hoppe i morra. Vi bor 300 meter fra sletta, så vi gleder oss noe sinnsykt til å FLY i morra. Vi skal etter planen starte å hoppe kl 11 i morra tidlig.

Bakken ser større ut en den noen sinne har vært, og arrangørene håper på hopp ned mot 245......

Når vi kjørte fra Ljubliana til Planica følte jeg at jeg er i midten av skieuropa. bare innenfor en radius på 10 mil finner vi skisteder som Villach, Tarvisio, Pobliuka, Kranj, Bled og Kranjska Gora. I dag var jeg også en liten tur på skifrabrikken Elan, og fikk en kjapp omvisning av den nordiske sjefen. Var litt artig.

Det er også meldt kjempevær i morra :D Så nå vil jeg få meg en god natt søvn, og glede meg til morradagen :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er en sykt stor bakke ja