lørdag 28. mars 2009

NM liten bakke 2009

Da var årets NM liten bakke over og det endte litt dårligere enn hva jeg håpet på. Med hopp på 83m og 93m ble det bare en 28.plass og mye under pari. Ønske om å avslutte sesongen bra, og få et godt NM resultat tok nok overhånd spesielt i første omgang. Lite trykk ned i hoppkanten og minner om skiflygingshopping førte til bare 83m og en 34.plass etter første omgang. Skjerpa meg litt til andre og økte med 10 meter, men fra et håpløst utgangspunkt så var det vanskelig å få noe bedre resultat.

Har aldri hatt noen gode resultater i liten bakke, men hadde forhåpninger om å kunne vise meg litt mer frem enn hva som ble tilfelle, men slik ble det ikke. Nå er sesongen over og får trøste meg med at det tross alt har vært en meget positivt år for min del :D Har gjort mange gode skihopp i vinter, og fått mye god erfaring. Men vil komme tilbake med en litt grundigere oppsummering av sesongen etter hvert.

Nå gleder jeg meg veldig til å komme heim til Gjerstad til påske :D Etter et hardt program i vinter med farting hver helg siden nyttår så ser jeg VELDIG fram til å komme heim til familie, kjæreste og venner neste helg :D

4 kommentarer:

n.johanessen sa...

Synd, vi trodde du skulle komme på noe bedre enn en 28. plass

Svein Kveum sa...

Man kan ikke regne med å være i like god form bestandig.
I storbakke NM så de lyst ut. Også i Neustadt der du kom på en 10.plass.
Der var du nok i bedre form, stå på videre vi får håpe på en bedre sesong neste år.

jorig sa...

bra likevell

O.Eriksen sa...

Småsynd, heier på deg videre.