mandag 23. mars 2009

Heime igjen :D

Nå er jeg kommet heim igjen, og 4 hopp mer erfaring siden forrige oppdatering. Fikk 2 hopp både lørdag og søndag. Lørdag ble lengdene 184m og 168m. Søndag kom jeg meg over K-punktet med 188m og 197,5m :D Var litt mer vind på søndag så fikk prøvd bakken skikkelig da :D Hørte også at noen hadde sett siste hoppet mitt på TV, var litt artig at dem måtte sette ned farta pga meg :P

Jeg har hatt ei heilt fantastisk uke i Planica :D Det er virkelig hoppsportens formel 1. Verdens største bakke, og skikkelig trøkk blandt publikum har setter en fantastisk ramme rundt avsluttningsrennene i verdenscupen. Anbefales alle å ta en tur på dette arragementet. Se de hopper live i denne bakken er bare en helt vannvittig opplevelse...



Men for meg er det hvert fall ei uke igjen av sesongen. Det er NM liten bakke til helga, så får jeg se om det blir noen Norgescupavsluttning i Voss helga etter. Mest sannsynlig avslutter jeg sesongen med NM.

8 kommentarer:

Anonym sa...

ja, i've seen you on tv as a pre-jumper... you've did a good job.

Anonym sa...

Morsomt å se hoppet ditt direkte på TV i helga.

Helgesen sa...

Ja hørte snakk om det :D Artig da :D

Anonym sa...

lykke til i NM :-)

Anonym sa...

Supert, et knallhopp da.

Anonym sa...

Lykke til i Normalbakke NM på Raufoss.

Helgesen sa...

takk for det :D Treningen i dag viste gode takter, så gleder meg skikkelig :D

Anonym sa...

ingen årsak :-)