fredag 20. februar 2009

Offesiell trening

Da har jeg fått prøvd bakken her i Brotterode, og den virker veldig bra. Alle synes radien og hoppet var litt spesiellt, men når jeg kom fra Iron Mountain så var det ikke så mye som kunne bli værre. Etter første hoppet fikk jeg en tilbakemelding jeg ikke har fått siden jeg var 15 år :D Jeg var tidlig!!!!!

Fikk mye følelse tilbake igjen i dag, så fikk heldigvis den dårlige hoppingen i USA raskt ut av kroppen. Første hoppet var mest for å få litt følelse igjen og bli kjent med bakken, så fløy bare til 93,5 meter. I de to andre hoppene ble det hendholdsvis 109,5m og 109 og holdt til 10. lengst i begge omganger. Det var deilig å få litt tilbakemelding om at en henger med igjen....

Nå skal vi på nummerutdeling, også blir det å lade opp til konkurranse i morra. Jeg gleder meg :D

Ingen kommentarer: