søndag 1. februar 2009

Den kjipe 31. plassen

Det ble ikke helt som forventet i dag.... Gjennomførte et OK prøvehopp på 126,5 meter, men var kjempesein på det hoppet. Hoppet i første omgang var et bedre skihopp, men lite hjelp fra lufta førte til at jeg landet på 125,5m. Med 51,5 stilpoeng holdt det bare til 31.plass, 0,4 poeng fra andre omgang.

Litt kjedelig, men slik er hoppsporten, heldigvis har jeg tur en annen gang :D Så nå ser jeg frem til NM på onsdag, så får jeg prøve å vise meg fram der.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Håkon! 31. plass er kjipt, men du har hatt ei flott helg med kjempehopping i går. Ta vare på de gode opplevelsene, tenk positivt og gled deg til NM på onsdag. Lykke til videre. Klem fra mamma

Anonym sa...

Du må jo være fornøyd med helga.
En 10.plass på lørdag var jo best.
M,en synd med 31,plassen.
Bedre håp neste gang.