søndag 17. februar 2008

Hoppingen blir stadig bedre men resultatene uteblir!!

Da var en helg i Meldal også over. Skulle vært 2 hopprenn, men på grunn av et fryktelig uvær som var etter meldingen ble det bare 1 hopprenn. Alle hoppteam foreslo og gjennomføre 2 renn på lørdag siden det var så dårlig værmelding for søndagen, men dette fikk vi gjennomslag for hos arrangørene og dermed måtte vi overnatte i Meldal fram til søndag for da og våkne opp til et forferdelig uvær, og meldingen om at hopprennet var avlyst!!!! Det skal være litt vanskelig å få gjennomført en skikkelig NC-helg i år.

Men vi fikk jo en veldig fin dag på lørdag, men oppholds, kaldt og lite vind, så veldig jevne og gode forhold. Men det vil seg lissom ikke helt i renn i år. Har hoppet bare bedre og bedre på trening denne uka, og hadde litt forhåpninger før jeg dro oppover. Men når enn er kjeeeeeeeeeeeeeeempe sein på hoppkanten, da er det virkelig ikke mye krefter som går ned i kanten. Og det ble kulen igjen. Hadde egentlig bare en oppgave i Meldal, og det var å treffe hoppkanten siden teknikken begynner å sitte automatisk igjen, men når jeg ikke klarer og løse den relative enkle oppgaven i noen av de 3 hoppene jeg fikk er det ALT for dårlig.

Men ser fram mot en fantastisk uke nå :D Som prøvehopper i skiflygings VM :D Ser virkelig fram til det, og håper at jeg kan få litt luft under skia ;) Jeg reiser nedover på tirsdag, og starter og hoppe onsdag. Så skal prøve å holde dere oppdatert her.

Ser også at jeg har fått årsbestepokalen for 2007. Det var gledelig og hyggelig å se at min beste sesong så langt blir satt pris på :D Skal prøve å sette Gjerstad på kartet og gjøre dere stolte også etter Obserstdorf jeg :D

Ingen kommentarer: