onsdag 20. februar 2008

196 meter på første!!!



Vi er endelig kommet oss til Oberstdorf, og jeg har fått hoppet 2 hoppe. Ble desverre ingen over 200 i dag, men vi før prøve igjen i morra. Det var litt tunge forhold i dag med litt bakvind så de lange lengdene får vente litt. Andreas Widholzel var lengst i dag med 202 meter. Jeg tror jeg kanskje var 3. lengst idag med 196 meter. I andre hoppet prøvde jeg en ny dress, som jeg ikke følte fungerte helt, men fløy til 185 meter. Det er en nydelig bakke der man kommer ganske høyt ut fra hoppet. Møter kulen litt fra 60 til 100 meter, derfra og til 150 er det stupbratt, så du føler at du får en liten take-off, før den begynner å flate ut igjen fra 150 og nedover. Bakken er nydelig preparert og fine folhold. Så det ligger ann til et kjempefint VM. Kos dere hjemme i sofaen :D

I morra starter vi kl. 1. Får kanskje 2-3 hopp i morra også.

Ingen kommentarer: