tirsdag 22. januar 2008

Skuffet på hjemmebane!

Det ble omsider renn på Vegårshei selv om været prøvde det den var kar om for å sette kjepper i hjulene. Men heldigvis fikk vi arrangert 2 fine renn på søndag, med en omgang hver. Må gi all honør til dugnadsgjengen som har stått på dag og natt siste uka for å få det til. Helt utrulig hva de har fikk til.



Men når enn skal oppsumere helga for min egen del så må jeg sei at jeg skuffer meg selv. Løser oppgavene mine alt for dårlig når det blir renn. Ønsker å hoppe litt bedre enn hva jeg gjør og det blir alt for mye framoverhopping, i steden for å bruke beina og skaffe meg høyda jeg trenger for å kunne fly langt. Men det går tross alt oppover på resultatlistene, så må ta med meg det. Går bare bedre og bedre på trening også, så prøver ikke å grave meg ned selv om det ikke svarer helt i renn.

Nå ser jeg med glede fram til en hektisk neste uke, der vi får 5 renn på 9 dager, og med NM stor bakke på onsdag. Reiser til Sprova, Steinkjær til fredag og har 2 NC renn der oppe lørdag og søndag, så drar vi ned til Trondheim og ligger der fram til onsdag og satser på å vise seg fram i NM. Så er det Rena og NC renn igjen lørdag og søndag etter der.

Ingen kommentarer: