mandag 7. januar 2008

Da var norgescupen i gang igjen.


Granåsen i helga. Nydelige forhold, men mye rar vind.


Hopp fra Huka i romjula. Merket her at formen er på
vei tilbake, gjelder bare å få det til i renn også

Nå har vintersesongen virkelig startet og jeg kommer til å være på farta hver helg fram til påske nå, dersom alt går etter planen. Vi innledet 2008 sesongen med norgescuprenn i Granåsen K90. Det var mye vind i Trondheim i helga så lørdagens renn ble avlyst, mens søndagens renn ble avviklet med mye vind i prøveomgangen og halve første omgang. Men det var lufttomt ut hoppet så hvis enn ikke tråkka i hoppet da, så ble det ikke mange meterne. Det gjorde ikke jeg og dermed lengden beskjedene 59 og 68 meter. Det holdt til en 27 plass og mine første NC-poeng i vinter.

Men må få brukt beina mer, det blir bare å velte seg ut på skiene for tida. Og dette kommer av en dårlig sittestilling. Har endelig begynnt å hoppe bra imit så håper at det vil løsne hvert øyeblikk. Og neste helg er det NC i Holmenkollen noe som passer meg perfekt :D

Skaden er også blitt veldig bra, ingenting hemmer meg i bakken noe mer. Så nå ser jeg fram til å kunne begynne å trene for fullt igjen, og at ingenting holder meg tilbake.

Vil også ønske alle et riktig godt nytt år :D

Ingen kommentarer: