torsdag 17. januar 2008

Klar for Vegårshei :D

Da nærmer det seg helg, og vi krysser det vi har og krysse for at de klarer å gjennomføre renn på Vegårshei. Det hadde vært så utrulig moro og fått et renn på heimebane :) Vi får bare håpe at værguden er med oss, og det slutter å regne slik at sletta ikke må stå under vann. Jeg drar nedover i morra ettermiddag slik at jeg er klar for en tidlig treningsøkt på fredag så jeg kan forberede meg optimalt i fred og ro.

Til helga stiller jeg også med ny sponsor på hjelm og briller, så da skal sikten være god og hodet beskyttet. Vil takke Bollé og SMD Holding for at dem ønsker å satse på meg :D

Ny hjelm og briller fra Bollé

Har også skaffet meg nye ski som skal sikre de lange hoppene. De er litt stivere slik at de ikke kommer så fort over kulen, så jeg blir nødt til å være mer tolmodig og kan dermed ikke stupe så etter skiene. Med de skal presse mer fra kulspissen og nedover. Og til nå kjennes dem veldig bra ut. Har også fått spesialtilpasset balansepunkt, lengde og høyde på skituppa.
De nye skia. Håper at disse skal "fly" meg ned til pallen på Vegårshei :D

Da håper jeg mange tar seg turen opp i den kjukke skauen på ved Myra og ser på hopprenn helst både lørdag og søndag, men hvert fall en av dagene ;) Kan garantere at hvert fall en finsk World Cup vinner kommer, flere hopperer med mange topp 10 plasseringer i continentalcupen i vinter kommer, og ikke minst skal vi Gjerstad hopperene skape et fantastisk hopprenn ;)

Ingen kommentarer: