torsdag 7. mai 2009

Ny sesong står for tur :D

Da har jeg de siste ukene gjort meg klar for en ny sesong, og fått gjennomført noen gode uke med fysisk trening. Også fått tid til å starte golfsesongen og det blir vel satt av litt tid til golf fram mot Juli :D


Ikke alt går dit jeg vil :P

Planlegginga for treningen den kommende sesongen er klargjort for min del, men det gjenstår fortsatt litt på hva som angår det sportslige. Det ble som forventet ikke noe landslagsplass på meg dette året heller, så venter på et sportslig opplegg fra Lillehammerhopp for kommende sesong. Dette er sesongen der hovetmålet mitt blir avgjort, nemlig OL i Vancouver. Er vel ikke der jeg håpet på å være per dags dato, men det er langt igjen til det målet, så får bare bruke sommer og høsten godt.
Første konkurranse avvikles allerede 12-14 juni i henholdsvis Gjerpenkollen, Marikollen og Lysgårdsbakken. Så regner med å få testet skiene i starten av juni. Ser fram mot en ny sesong, der jeg håper å ta enda noen skritt videre fra hva jeg har prestert tidligere.

4 kommentarer:

Maria Isabell sa...

Lykke til Håkon! Stå på, jeg vet hva du er god for :D

n.johanessen sa...

Lykke til med plastrennene.
Håper du kan klare å komme til Vancuover.

Øyvind sa...

Førte gang jeg har vært på denna nettsida.
Intresangt å lese om en skihoppers hverdag.
Jeg syntes også, sammen med O.Eriksen at du skal løpe Jomfrulandsløpet i år.
Det er morsomt å være på Jomfruland. Jeg skal også dit i selv om jeg driver med svømming.

Thomas E.L sa...

Jeg må også gi deg lykke i plastbakkene