tirsdag 19. mai 2009

Ny avtale med Stewarts treningssenter

Nå er jeg kommet heim til Gjerstad og skal tilbringe mesteparten av tida der i sommer. Da var det veldig greit at Hege og Brett på Stewarts treningssenter ville være med å hjelpe meg å nå mine mål for sesongen. En avtale med Stewarts gjør treningsarbeidet mitt veldig mye enklere, og en god oppfølging også når jeg er hjemme. Har planlagt mye fysisk trening i sommer så da er det godt å ha erfarene og kunnskapsrike folk med på laget.



Brett Stewart har lansert et meget interesant og godt treningsopplegg som heter Level-Elite der de i hovedsak skal utvikle unge talenter, men de har også lyst til å få meg med på laget. Opplegget virker til å være helt ideélt for meg, og jeg gleder meg til å sammarbeide med Brett og Hege. Brett har mye kunnskap som skal bli artig å få en bit av. Det kommer til å bli en tøff sommer, men forhåpentligvis vil det gi resultater til vinteren ;) GLER MÆ :D

2 kommentarer:

Thomas E.L sa...

Morsomt for deg Håkon, AT DU FIKK DETTE BRAE TILBUDET

jorig sa...

Stewarts treningsenter, flott for deg