søndag 18. januar 2009

AVLYST! Det ble 2 plass :D

Dagens renn ble avlyst grunnet mye vind i alle rettninger. Vi gjennomførte en omgang der jeg var 3. best med et hopp på 99.5 meter, men pga. ujevne forhold valgte juryen og kansellere den omgangen og vente på bedre vær. Men ettersom værprognosene ikke meldte noen bedring ble dagens 3 hopp avlyst, og resultatet fra gårsdagens hopping ble stående som endelig resultat:) Det var en oppløftende plassering og viser at jeg holder på med stabil og god hopping om dagen:) Neste konkurranse blir nå i Meldal 31. Januar og 1 feb. Deretter er det NM stor bakke på Lillehammer den 4. Februar som jeg ser frem til:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med flott hopping på lørdag. Håper formen holder seg slik at hoppinga stabiliserer seg på et høyt nivå. Klem fra mamma

Anonym sa...

Strålande :D

Anonym sa...

Hei onkel Håkon. Det var tøft at du hoppa så langt om lørdag. Det er tøft å ha så modig en onkel. Jeg var på skirenn på Kleivann om lørdag og jeg ble også nummer 2, det var iallfall det tallet som jeg hadde på meg når jeg gikk. Jeg er hos farmor og farfar for Mari er på sykehus, men ho blir nok snart frisk. Nå sier farmor at jeg må legge meg. God natt. Klem fra Sofie

Helgesen sa...

Takk for fine hilsner alle sammen :D Men oppe så seint du da Sofie, jammen greit å være på ferie på Ausland ;) Kos dere videre

Anonym sa...

Klokka 21 er vel ikke seint

Anonym sa...

stygge skolen er stygg, å skulke skolen som jeg gjør i dag er best

Anonym sa...

bra det der