lørdag 17. januar 2009

2.plass etter dag 1

Da er superhelgen i Sprova i gang, og jeg har fått en god start :D Etter dag 1 og 3 hopp ligger jeg på 2.plass etter hopp på 94,5m, 94,5m og 101m. Førstehoppet var nærvøst og ikke veldig bra, andre hoppet var bra men lite hjelp fra vinden, og i siste omgang hadde jeg et bra hopp og fikk litt vind i mot så da gikk det i håla :D Var deilig å få til hopping som jeg holder på med på trening. 

Men det er jevnt, så må ha 3 gode hopp i morra også skal jeg beholde plassen på pallen. Det er også meldt litt mer vind i morra, så får vi bare gjøre det beste ut av det og krysse fingerene for gode forhold. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

For å sei det slik... Du gjør me stolt nå! Hurra! Her får du ein liten gratulasjon:)

Anonym sa...

Kjempeflott Håkon!!! Du må bare skaffe et bilde til avisa...
mvh
Tore Myrberg