søndag 11. oktober 2009

Skrøpelig hopphelg i Trøndelagen...

Denne helga var ikke mye å skryte av....Det var forferdelig hopping fra start til slutt....
Startet i Steinkjær med nesten bra hopping, merker at jeg prøver bra men får ikke til å gjøre gode skihopp. Kommer til Granåsen lørdag med et ønske om å revansere meg å vise at jeg er bedre enn hva som ble vist dagen før. Men når alt av følelser og arbeidsoppgaver uteblir, og ingenting svarer i med beina blir det vanskelig å hoppe langt på ski. En 32 plass lørdag ble toppet med en ubrukelig kvalik i søndag der jeg ble 51 av 59 og dermed ingen NM-konkurranse på meg :S

Nå begynner snøen å falle rundt om i landet. Håpet er å få gjennomført siste uka på plast her på Lillehammer kommende uke, men vi får se om været vil være på vår side. Hvis ikke er det bare å gjøre seg klar til vintersesongen, og få en god start der. Gleder meg veldig til vinteren hvert fall, siden jeg vet at treningshoppene er på et bra nivå, det er bare å glemme at konkurranse ikke er det viktigste her i livet.

1 kommentar:

hugga sa...

synd at du ikke var med i nm da