søndag 21. februar 2010

Første premie i årets sesong :D

Det ble en vindfull helg i Trondheim. Gårsdagens renn ble avlyst pga mye vind, også i dag var det litt vind i VM-anlegget, men det bydde ikke på noe problem for noen. Jeg kunne også tenkt meg renn under gårsdagens forhold også, siden jeg begynner å komme i god form og jeg hevder meg alltid godt i oppdrift. Men det var vel greit i forhold til sikkerhet at det ikke ble noe renn i går.
Topp 6 i dagens renn. Bilde hentet fra skijumping.no

I dag var det litt oppdrift ut fra hoppet og over kulen, men mer rolig nedi bakken. Litt vanskelige forhold å hoppe i, men måtte bare ta sjangsen og henge på så langt det gikk. Med hopp på 133,5m og 128 meter holdt det til en 5. plass i dag :D Veldig artig og endelig bli ropt opp på premiesermonien igjen og motta årets første premie i norgescupsammenheng. Har fortsatt på det sporet jeg var før USA-turen, og ting begynner å gå bedre og bedre. Heller ikke storbakkerenn er noen ulempe for meg, så det var veldig moro å få vist fram litt god form og at NM innsatsen ikke bare var en flopp.
Fullstending resultatliste søndag

Neste helg vender jeg igjen nasa nordover, men denne gangen går turen til Molde. Selv om det er K90 så håper jeg og fortsette fra dagen resultat, og forhåpentligvis legge inn en god søknad for COC i Holmenkollen helga etter.

1 kommentar:

Fraggle kongen sa...

Gratulerer med kjempe hopping, og gratulerer med seieren i USA.
Håper du får hoppet noe skiflyging i vinter.