onsdag 26. august 2009

Ny sykkel - Birkebeinerrittet neste....

Det er lenge siden det har kommet noen nyheter på sida mi nå, men det er av den enkle grunn at det ikke har skjedd noe spesielt. Jeg sliter med et dårlig høyre kne som har ført til at jeg ikke har fått hoppet noe på over 2 uker. Fikk heldigvis ordnet meg en rask MR-undersøkelse så på sjekk i morra faktisk. Så då får enn svar på om det er noe feil inni der, eller om jeg bare er inbilt dårlig.
Legen min trodde det kunne være en meniskskade, betent fettpute eller bruskdannelser som skaper problemet, men vi får vente å se hva resultatene av morgendagens undersøkelse sier.
Derfor blir det ingen deltagelse i NC-rennet og plast-NM til helga.


Ellers funker kroppen bra, trener en del styke, generell styrke og koordinasjon/balanse for tida. I tillegg har jeg kjøpt meg ny sykkel, og dermet frista det å gjennomføre birkebeinerrittet. Er med skrekkblandet fryd jeg har meldt meg på, men håper på det kommer til å gå greit. Når enn ikke har noe hopping å se fram til med det første, er det veldig artig å ha noen andre mål å strekke seg etter. For en gutt som har et medfødt konkurranseinstinkt så må det hele tiden kurreres med å kunne konkurrere om et eller annet. Men kjenner mine begrensninger etter bare 10 dager siden første sykkeltur i år, så får gå for å slå pappa ;)

Kommer tilbake med oppdatering etter rittet, og resultatet på kneet. Men kan ikke låve noen oppdatering rett etter målgang, regner med at jeg trenger noen minutter på å komme meg ;)

Ingen kommentarer: