søndag 25. november 2007

Huffa meg!!!!


Dette var dårlig det :S Årets 2 første norgescuprenn gikk av stabelen i helga, og det endte bare med 4 hopp, og null NC-poeng. Måtte stå og se på andre omgang begge dager. Det holder ikke mål å bli nr. 38 og 31 altså. Skuffet meg selv veldig der, og håper det snur fort.

Teknisk var det ikke veldig forskjellig fra hva jeg presterte i høst, men grunnet en sittestilling som ikke er helt på plass får jeg ikke brukt noe av kreftene i beina. Det er litt som å hoppe høyde uten å hoppe til. Det er fort riv. Når jeg ikke kommer meg sikkelig ned i sittestilling får jeg ikke noen følelser gjennom radien og og den berømte trampoline effekten fra radien, og dermed klarer jeg ikke å få til et langt, rytmisk tråkk og med stor kraft ned i hoppet.

Nå ser jeg bare fram til å få hoppet igjen. Forhåpentligvis vil noen gode hoppdager her på Lillehammer hjelpe slik at jeg er klar for neste helgs NC-renn i Sprova, Steinkjær.

Ingen kommentarer: